**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Isnin, 18 Februari 2013

Alhamdulillah.... rezeki ALLAH Amin... THANKS ALLAH

Assalammualaikum...

hai kawan2.. lama kan yana x update...  mmg tak nak update pun... DISEBABKAN tahap kemalasan terlampau dari biasa ehehehheeh...

berbalik pada tajuk mengenai Rezeki Allah..alhamdullilah rezeki darinya amat berharga kan... Alhamdulillah setelah yana khawin selama 2tahun Lebih akhirnya.. UPT test selama ini negativ n akhirnya UPT yana menunjukkan yana positif  hamil...

rezeki tue sebnarye yana nak tp mmg yana cuba x nak terlalu mengharap.. sebab yana tahu tuhan dah aturkan apa yg terbaik tuk yana...

haruslah yana n suami gembira x terkata.... air mata keluar bukn kerana sedih tp yana x percaya ia kenyataan bukn mimpi2 yg selalu bermain dalam tidur yana... bersyukur sangat.. kesabaran yana n hajat yana pada 10 muharam termakbul.. n ada satu niat yang baik tuk diri yana ,yana percepatkan.... kerana kesyukuran sgt dgn berita gembira ini....alhamdulillah.. azam TAHUN lepas n sambung  untuk tahun  ini semua dh tertunai.. n terbaik adalah azam dpt terlaksana seblum tamatyer tahun 2013.. amin n bersyukur sgt....


sesiapa lah yg menghadapi situasi yana yg dh lama bernikah n bru pertama kali UPT positif pastilah gembira yg teramat..
tapi yana simpan dulu sebb x nak terlalu gembira ...hanya mampu bersyukur dgn anugerah terindah yg diberikan....
now baru yana dpt kongsikan pada kawan2 ye..SORRY sgt beritanya lambat n ketingalan heheeheh

sebelum yana preggy nie.. banyak yg tany soalan "bila ?? dh ada ISI?? n MACAM2 lagi... mls nak jawap tp yana tau tuhan maha mendengar n mengetahui.. bnyk soalan yg ditanya membuat yana tertekan,n buat yana sedih.. tp yana sabar.. perkataan yg paling sakit tuk di ingat bila org kata suami yana mandul sbb selalu minum air asam limau(adakah satu senda atau hinaan ye)... tue lah perkataan yg paling buat yana terguris.. berkat sabar n berusaha yana akhirye Allah dh beri Yana Jawapan TUK SEMUA YANG BERTANYA .. alhamdulillah...


sesiapa yg belum dikurniakan anak walupun dh berkhawin lama... bersabar lah ye...n jgn terlalu mengharap cpt tuk dpt cahaya mata dlm setiap doa... Redhaknlah ia n biarlah ia yg mengaturnya.. In Sha Allah...pasti akn tiba turn anda... Amin  n in Sha ALLAH



Alhamdulillah.. doakan agar Yana dan kandungan yana sihat...membesar dgn sihat n selamat hingga saat dilahirkan.. Amin.. berapa Usia Kandungan Yana... masih baru tp yana dah masuk ke TRIMETSER KEDUA.. amin ALHAMDULILLAH



4 ulasan:

MiYOKO SuKi berkata...

wow...berita gembira niii...tahniah, yana...jg diri elok2 ye...

Yana@Nana berkata...

Alhamdulillah yunk... Rezeki DH sMPAI.. aMIN in sha ALLAH.. Thanks miyoko

Lina Bte Zakaria berkata...

tahniah..walaupun dah tau lama...saja nk nyebok tulis dlm ni jgak..hahaha

Yana@Nana berkata...

heheheh sama2 syg

art.blog

senAraI bLog