**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 14 Mac 2013

kerja Nyambil2 sy skang

 Assalammualaikum kawan, nak share apa yana buat skang... time tgah mengandung mmg yana mls nak berniaga On9... But alhamdulillah rezeki sentiasa ada untuk ibu mengandung nie.. Bersyukur
sgt2

okey kerja nyambil2 yana skang  makeup kan org pada mereka yang sudi nak yana makeupkan...
cm x percaya jer kan yana dh kearah berani nak makeupkn org.. tp yana belum pro.. but alhamdulillah mereka puas hati...

sebenaryer rezeki nie dtg dr kawan yana yg yana shurkan nak makeupkn dia tunang bulan 3... n tak sangka sebelum tarikhyer sampai kawan yana at gambr bawah nie sudi nak try hasil tangan yana tuk ke mjlis wedding kawanyer...
mula2 terkejut.. yelah mmg x de sapa tau yana ada nk makeupkn org.. tanpa tolak n dia adalah customer pertama yana... jom review gambar sebelum n selepas


 gambar sebelum dia... just pakai powder  sahaja...




N after makeupkn.... simple makeup jer.. nak ke mjlis wedding kan....

alhamdulillah owner suka.. tu dh mencukupi...
next story.. makeupkn kawan yana Tunang Pulak... cabaran makeup yg paling mencabar...

bye.. assalam

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog