**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 26 Disember 2012

Rindu nak menaip

Assalammualaikum kawan2.... terasa rindu tuk menaip at my blog yang dh bersawang nie..

mmg sentiasa bersawang pun kan... lama jugak yana x updatekan.. kata nk jd blogger balik.. hrm mmg x boleh nak percaya...
ehem2 sejak2 tgok blog org n terigt pulak gan kawan blog yang dah lama menyepi.... Rindu menaip makin membuak2... 


setelah solat terus open laptop n mula lah tangan nie taip2 ayat2 yang ada nie... jap g nk singah2 blog kekawan... miss pulak nak BW... :) OKEY LAh taip sampai sini... nti yana  taip2 lagi okey...

salam dr yana N en.hubby <3<3<3

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog