**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 16 November 2012

my work Part 1....

ASSALAMMUALAIKUM KEKAWAN... okey YANG DITULIS PADA entry yang lepas.. this entry yana nak cerita tentang apa kerja yang yana buat selepas dh tak kerja kan...


gambar laki bini... Senyum Mencari rezeki.... Huhuhu...jom mulakan cerita


okey now yana tolong suami yana buat kerja yang dia buat selama dia jadi suami yana ... ehhehee

renew roadtax... tukar nama  n sewaktu denganyer.... Puspakom ada... bayarkan customer punya saman... n banyak lagi ... tapi yang biasa buat roadtax..n lesen customer...

yana hanya isikan borang2 tuk tukar nama jer.. n remark sale hari2.. kira gaji pekerja...n macam2 lagi.

begitulah kerja yana skang.. x susah pun... n gaji suami kasi lbh berpatutan jugak.. yela kerja sikit tp dpt rATUS2 HEHEHEH.. sikit2 yana mmg x tolong.. tolong tgok jer huhuh..jahat an  Mata $$ BETUI.. ok.. part LAST kerja yang yana buat,, next entry okey...bubey

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog