**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 12 November 2012

aktiviti baru

assalam kawan2... aktiviti baru yana sekarang.. setiap ahd malam... 
panaskan badan... badan kami mmg dh keping.. tp kami ingin mencari aktiviti untuk kesihatan badan juga.. apa igt keping2 x pyh g senam ke... perlu ye sebenayer....


ini... aktiviti kali pertama yg yana g... dh lame sangat yana tak pegang reket....dulu2.. ada lah time budak2 hingusan...,masa belasan taun g... lum pandai cintan cinton g... tapi umr yana tu..budak sekarang dh pandai dh main cintan cinton nie.. semakin maju dunia.. semakin maju lah peragai anak2 warisan bumi kita ini kan...

okey minggu lepas yana cerita tentang yana dah berhenti.. now aktiviti yana... next entry yana nak cerita.. kerja2 yang yana lakukan sekanrang ya.... bye2... Jumpa Next Entry



Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog