**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 20 Julai 2012

ASSALAM RAMADHAN 1433H

Assalmmualikun semua..

Dikesempatan ini yana  & suami nak ucapkan  assalam RAMADHAN yang akn bermulayer ESOK..
TAK LUPA kepada semua UMAT ISLAM DIBUMI ALLAH JUGA...  :)

terasa excited sungguh nak puasa Tahun nie..  ESOK dh mulayer kita tahan nafsu makn disiang hari.. segala amalan kita semua terbatas, semoga dapat mengawal segala yang harus dikawal .. Amin...

InsyALLAH.. semua amalan kita pada bulan puasa tahun ini diberkati..
di Bulan yang Baik .. n bulan mulia ini.. akn bermulayer sesuatu perubahan yang lebih baik dr hari
sebelum -sebelumyer INSYALLAH...

SELAMAT BERPUASA EH KEKAWAN BLOGGER...

dan disini ada waktu2 Imsak, Sabuh & maghrib(berbuka) bagi ZONE 2 johor.. tuk share sesama kita org Johor..



dan tak lupa niat puasa Juga hehehe :)







Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog