**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 Julai 2012

Memghitung HARI

Assalam all....
menghitung hari Bukan menghitung hari lagu SI kriss DAYANTI TU okey..
menghitung hari Bufday Boy yana... Tinggal 2 Hari lagi.. BUT hadiah HAah..indak ada .. :( SAD
nk Beli something.. But x do Masa NK beli apa lah..

soo terpakselah bagi time ULANG TAHUN PERKHAWINAN YG KE2
 24/25 JULY NIE

adui yg ke-2 dh.. cptyer..
kata org ke -2  anak nk masuk 2 but sy 1 pun indak ADA..
hrm X PE Allah belum nak kasi.. Bersabarlah yer.. InsyALLAH ada ONE day nanti..
xmo xmo emo2.. x mo sedih2 bab nie.. sya tau tuhan Dah aturkan JAlan yg terbaik.. Amin.. Biarkan org nak ckp apa
But terpenting Saya REDHO dgn kehendakyer..
InsyALLAH.... Allah memperpanjangkan kesabaran sy AMIN...




 CECITA BAB HADIAH..
too my hubby.. sorry eh.. tahun nie hadiah Kamu ada Kelewatan Sikit.. susah nak cr hadiah kamu tu..

saya akan Bagi Pada Ulang Tahun perkhawinan Kita ye

InsYAllah Allah permudahkanyer Amin..

p/s: SUAMI YANG suka sgt kepochi Bini dia Buat APA.. hope Baca yer.. lOve U dEAR.. 
Nakal, Baik Kamu sy tetap syg Kamu.. sebb Nakal & baik  SAYA u tetap syg sya Jugak...





2 ulasan:

Wawa berkata...

ops sweet jugak ni. ehehe. InsyaAllah dewi. belum ada rezeki lagi tu. yang penting usaha dan jangan putus asa k. (^_^)

Yana@Nana berkata...

WAWA: THANK DEAR.. Amin... insyALLAH akan berusaha..

art.blog

senAraI bLog