**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Jun 2012

berjimba with lina

assalam all.,
mood memblog dh mari.soo mula lah jari jemariku nie nak menaip .heheheh
terasa nk memblog pulk,
ok nk dimulakn cerita.,semlm yana mmg dh plan nk out with my frend Lina.plan lama gak but dia baru tak buzy semlm soo .saya terpakse book cpt.heeh buzy macam datin.



this my frend yang manis cntik .lina namayer.


tK lupa my scandal Aidil Iskandar pun join.sian dia seblum pergi dia sempat tertido gara2 tunggu scandal dia nie.yana pickup dia lmbt sikit.huhu sian.berkobr2 nk out with yana tau.



sebelum jln2 kami isi peyut dulu.n yana masa tu mmg blum mum g.my frend banje air milktea jelly apple n yana pulk harus lh banje dia mum set KFC kan heheee n mmg de niat nk banje dia.yana klu dh bab niat2 nie mmg harus yana buat.x xde kata nti or No.semoga berlimpah rezeki kalu x kedekut nie heheheh.

after dh kenyang kami relak n santai g at KFC .biar semua yg dimkn turun habis kepeyut comel kami tu.pas dh puas relax kami mulakan langkah tu jln2 n mencari barng yang mmg yana nk beli.ckp nk riki2 je but  yana jenis yang x blh tahan kalu bab nk shopping2 lagi2 bab kecantikkan.heeeh susah an.

penat pusing kat BPMall  n brg yang yana nk beli akhiryer dpt gk


apa barangyer tunggu next n3

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog