**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 24 April 2012

PSK

Assalam kekawan,

PSK mmg x asing bagi yana.. tapi APA MAKSUD PSK yer...
jeng3 jeng...

 maksud Psk adalah seperti di bawah nie eh

P- perhimpunan
S- skuter (Kalu salah ejaanyer sila abaikan)
K- Kebangsaan

ha tu ler maksudyer.. apa kena mengena gan yana
Harus lah JAH.. yana nie walupun dh kawin. belum ada rezeki nak ada anak je nie Pun masih join scoot2 nie tau..
bukan join dr segi konvoi or sekutu denganyer.. But yana join Dr segi Funtion pertandinganyer..
yela Orang Support suami an.. harus lah JAH ikut mana sahaja Funtion SCOOT nie..
lagi2 PSK
PERHIMPUNAN SELURUH MALAYSIA tau..
kadang2 Thailand, Indonesia n brunei pun JOIN..
AL MAKLUM perhimpunan nie1 tahun sekali je diadaakn.. n PSK adalah function terbesar bagi  yang join dlm dunia permotoran..

tak sabar nak Join.. Tengiling b.. sedang di Upgrade tuk Last PSK insyALLAH .. last????..Yup LAST for PSK.. function kecil still masih join..

dan suami disarankn oleh isteriyer.. stop aktif Scoot lepas PSK nie KALU sayang BINIYER  HAHHA GELI jer.. bajet lah suami dengar cakap aku.. abaikan memain jer SEBENARYER..

STOP aktiviti motor n aktif dgn aktiviti KERETA PULAK..kalu duit bersepah boleh lah upgrade MIKEY saya TU.. InsyALLAH.

x sabar nak tunggu event.. x sabar sebab nk berkumpul gan member scoot.. tgok motor yang baru2  join dunia permotoran nie..

semoga Perjalanku n the scoot geng SELAMAT PERGI n PULANG
this week kami gerak.. Sabtu hingga AHAD...
hope semua berjalan dengan baik.. Kalah menang x pntg sangat.. terpenting dpt berkumpl gan kengkawan scoot .



2 ulasan:

Mr feckry berkata...

cambest je

Yana@Nana berkata...

mmg best jom lah turun mcm at the mine centre tak pasti namayer.heheheh main taip je

art.blog

senAraI bLog