**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 25 April 2012

Resepi ice cream

As'salam ALL,
jom kita tgok list untuk membuat ice cream

bahan2ye
1/2 tin susu pekat
1/2 tin susu cair
telur1 biji
ovalet 1 sudu besar
air suam 1 cawan
perisa (ikut kehendak masing2 nk buat perisa apa) 3 Sudu besar.


cara2ye. blandekn brg  dr 1 hingga 4 hingga kembang, after kembang masukkn perisa n  air 1 cwan tadi n balnde lagi.
agak2 warna dh sekata boleh lah tempatkn dibekas ice cream n bekukan .senang je kn mengunakan masa dlm 10 minit tuk siap.

 look mcm at kedai jual ice cream kan.. yum2 ..

mudah sgt membuatyer. apalg jom try pada ari 2 minggu Anda.yana nk try buat vanila oreo pulk lepas nie.yum2.

p/s: klu warne x menarik tambh lh sikit perisa tu ye.agk2 menambh tu nti lain rasaye hehhee.

selamat mencuba

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog