**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 30 April 2012

no4. PSK 12

monday morning all..

penat masih terasa.. n sempat yana taip sesikit tuk n3 kali nie...

sharktale kalah dlm event PSK 12.. disebabkan ada masalh sikit dengan audio.. tapi apakan daya.. walupun motor x blh hidup,audio sunyi,semua ciri2 keselamatan motor tak ada.. sharktale still top5 Lagi at Malaysia.. Rugi sgt event besar Sharktale tak menunjukkan apa yang Dia ada..DAN INI ADALAH EVENT lAST for PSK BLH JD MACAM nIE pulak...

apa blh buat.. semua dh tertulis cm gitu pada hari Semalam..
semalm adalah hari malang bagi kami .. banyak benda terjadi.. Next n3 yana akan cerita..



this time event semlm.. hanya boleh on but x der sound...

NAK TAU SIAPA JUARA next  n3... bye

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog