**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 29 April 2012

Upgrade SHARKTALES

As' salam All,

seperti di janjikan pada n3 sebelum2 nie.. yana nak buat auto publish for scoter tersyg my husband tu..
sHarktale nama diberi ...

Kali nie berhabis lah sikit duit.. walupun x banyak mana.. tp bagi yana banyak... nak sampai ribu TU.. belikan aku Emas lg bagus.. HEHEHE aBAIKAN APABILA puan yana nie mula melalut keLAUT HUHU


upgrade APA ya..
Sharktale yang baru siap diupgrade di bawah

antara pic yang dpt di benarkan, BLUM DIBeNARKAN BANYAK2.. tunggu event selesai...



 upgrade for Last PSK . kaw ker.. kalu yana Kaw.. n  GILER
yang tukang upgrade pun cakap " ini orang Memang Giler"
 adui tu lah my husband mmg giler gan Motor 1 dia Nie.. dh kira macam Bini No.2 dia lah nie

n the last PSK  nie , yana sebenaryer yang cadangkan buat cm nie.. Sebab Biar Gempak kali nie..
n for last PSK kami join... n akan slow join function2 scoot nie pada masa akan dtg..

Menang atau kalah pada last event PSK YG KAMI jOIN NIE.. KAMI X kisah.. janji kepuasan tu ada , terpenting dapat berkumpul dengan semua kawan2 scoot...


ok. bye

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog