**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 1 Februari 2012

bln yg dinanti February :-)

SALAM N selamat pagi semua. sungguh gedik n excited sgt yana tau bila dh masuk ke bln february nie.y????
sebabyr bln february nie lh yg mengukir kenangan indah lmpau.di bln february nie jugak kami berkenaln n jugak bercinta.
dah nk hampir 7 tahun kitaorg mengenali dri masing2.semoga Perhubungan kitaorg berlajutan hingga ke akhir hayat.InsyAllah...

n this year igt nk selbrt at indonesia but dicancelkab sebb ada dpt plawaan abg ipar tuk join mereka pergi holiday.apa lg mane blh lepaskn peluang yg dtg tnpa dirancang n diundag.

n terpakselah kami selbrt awal this year.mane tmpat kami pergi ?? Hahah RAHSIA .tunggu time nk pergi yana bagi tu yer. alah x lama lg beberapa hari je lagi.
package Honeymoon sekali lah ni.hope ada rezeki kami disana nanti.InsyAllah.
try guna fone update blog.dh berzaman paki bru nk update guna fone kan.APTB.






END

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mesti best nih..hihi..

Yana@Nana berkata...

HEHHEHE zoey BEST Mesti lah best bercuti katakan.. lama dh x bercuti macam nie tau.. Thank Follow

art.blog

senAraI bLog