**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 24 Disember 2010

JANIN


salam all.. semlm YANA,suami  kakak serta adik yana.. pergi tengok cerita janin..
keseluruhan cerita tak berapa best..
bab sedih ada sikit...
tapi mcm tengok cerita drama kat TV2 jer..
tak best langsung..
soo pada yang belum tengok tak payah lah yer..
membazirkan wang anda..
tapi tu pada pendapt yana..
tak tau u ALL tengok BEST PULAK KAN..


AFTER TENGOK KAMI PERGI MAKN..
di sini

Bulan terang..
yana kalu mkn disini menu biasa makn Chiken chop jer.. lain2 yana tak pernah try..
sebab chiken chop dia sedap banyak kuah.. n murah rm8.00 jer..
berbaloi2 mkn....+ gan air epal suam.(batuk tak lh minum sejuk)


 adik n akak yana.. join sebab cerita hantu kalu tengok berdua tak show ..
kalu lh nak ramai2  but nie jer yg tak sibuk

n lastly gambar owner blog ler... wiht my luvy boy
cik Husband

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog