**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 21 Disember 2010

1st TIME

salam.. pada sesiapa jgn menyampah kat yana ok..
1st time yan bikin curl tuk 1hripunya sendiri..
biasa pergi buat at kedai..

sabtu after balik dr AIR HITAM singah at BP MALL..
yana mmg dh ckp gan suami yana nak beli alat curl ..harga murah jer.. mahal2 tak mampu..
kat PACIFIC MALL..
RM21.90..
N keBETULAN esokyer nak g kenduri kawin..
yana nie mmg suka melawa jer..
n try la buat.. gan belagak pandaiyer..
akhiryer..
hasil dr tangan yana ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
yea.. suka.. menjadi.. di saat minit2 terakhir..

time too go keja kawin ..
bye2

p/s: akak yana tengok terus pergi beli petang tu jga..
hahah
tengok efect dr yana buat.. (hanya gurauan yer bukan bongkak)





Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog