**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 6 Februari 2012

Terima Kasih cinta

 salam all,

wow.. big suprise dr my cintan  hati.. walupun hanya renew but amat lah dihargai..
cm tak caye je.. langkah kanan ke kedai mas coz nak betuikan gelang mas nikah kami tu...hehehe nyambil2 tgok cincin berkenan n
 x terfikir nak renew my couple ring nie.. but tetiba mr.cinta hti nie cm mengalakan tuk yana tukar.. peluang disitu jgn dilengah2kan lagi..org pelawa katakan hehe thank cyg
belek2 berkenan gan ring dibawah nie.. tgok price..ok2 je On ler.. 

Thank my mr.cintan hti  coz renew cincin sye .. yang dh bertaun2 sye pakai..




gembira sungguh time tu.. tak terkata..gedik tul.. hehehe 
mstilah.. apa2 pemberian b walupun sekecil mana pun yana akan hargai ..

kira hadiah anniversary yana yang akn tiba nie le kan.. 
hadiah B..heheh adalah huhuhu lum beli lagi.. but akn belikan something jugak tuk dia

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog