**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 6 Februari 2012

Bulan Madu Part 2

Salam ALL.. 

ok yana dh take leave utk bercuti hingga khamis depan...  bercuti bersama abg suami serta istri n anakyer, ayah n ibu suami kira sambil package bulan madu sekali lah nie....

Okey destinasi kitaorg kali Nie kami nak ke Langkawi... 
tak terfikir nk sampai disana but Kami ada rezeki lebih soo dapt lah join pergi sekali..
sambil selebrate tarikh pntg perkenalan kami yang ke 7 tahun yang akn tiba pada 21.02.2012 nti..
kami terpakselah sambut awal kalinie...


 apa yang arap sgt kami semua selamat sampai n pulang.. 
bila pergi yer tu kan.. hari ini.. 7.30pm Kami akn berangkat naik kapal terbang Air asia..

n this pertama kaliyer saya n suami naik.. cm x caya je( woi jgn jakun)
hehehe biasa lah setiap yang baru2 yang nak naik kan.. dpt jugak merasa..

tmpt yang saya nak pergi nanti.. at pulau Dayang Bunting InsyAllah . 
mane tau SYE ADA Rezeki disana Allhamdulilah sagat2 kan kawan2



end

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog