**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 13 Februari 2012

Ce Try buat Ice Cream Sendiri

salam all.Semlm yana cuba try2 buat ice cream sdri.. ice cream ala2 mcm
 at kedai..
resepi yana dh lama simpan.. kakak ipar yana yang kasi.. tp baru de masa n kesempatan nak buat semlm..
yela weekend yana padat selalu sibuk.. nak duduk umh hari minggu mmg payah
then minggu nie free n yana pun terasa Rajin nak buat.. Soo ce try Lah
nak tau cerita yang Kelakar  semasa Buat Ice Cream nie  ntikan Entry Yg Seterusyer
n sapa yang berminat nak Buat Jugak Pun blh...
yana akn share barg2 yang perlu ada nak buat ice cream nie k... hheheh

Yummmy Hasil dr buatan Yana... Nie nak kasi my mum.... n ahli keluarga yana yg dh order awal2 kalu yana buat hantar tuk dirasa Sikit heheheh...

1 ulasan:

Zie Madini berkata...

Its look yummy lah dear. ailike! hehe. oh ye BTW, yana nyer watermarks dh siap.

check ur email ek. semalam akak email kan :)

art.blog

senAraI bLog