**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 15 Mei 2011

Funtion AT dAtARAN BP

salam all..
 bermulaye cerita pada hari ini..
di kedai ce cuci motor..
hubby cuci motor..
coz ada kesulitan semasa mengemaskini motrye..
slex teknikal
hrm dak Jb turun 2 motor je.
siap2 pasang barang n gerak ke tmpat yg nak dituju


OTW area 1 lbh 


motor hubby di drive Olh mber dia ABU..(fARID)
 sNAP kEJAP LAH ..'harus"
 Ok this motr tmpat pertama..
mmg berbaloi.. coz monitor  dia bagi gempak..
caya lah..'selalu tgok this motor..
akhirye.. kejayaan dimilikiyer..


 shartle n Emily dk JB..
nama dia faizal Juga 
tp at face Book BUTANG MERAH.. kelakar betui..


cntik siap  ada tanduk 

syg tak de tmpat dihati juri

 this motor dkpontian
cntik.. yana suka tgok colour motor dia..
this motor menang but tak pasti tmpat ke berapa.

Grrrr...!!! Harimau..




 Si COMEL nAz turun.. ank sedara yana..
hm dk JB turun BP of coz lah org2 lama turun..
abg yana Motor Tazmania.. but dh lama terkubur After excident..
hafl body Hancur..




antara kereta yg sempat yana snap.
mood snap selalu kurang..
this kereta cntik BANGAT.. gila Kentang. lah









antara yg terpilih dipanggil menampilkan Motor di tempat hadiah..
CewAH ayat aku nie kan'

WIHT bAby NAZ..
ADACM muka anak sendiri tak huhu
berangan

akhirye keputusan diketahui.. SHARKTALE hubby dpt Tempat Kedua..
AMIN.. ada rezeki kami walupun KE2..

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog