**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 14 Mei 2011

Bakso yuMMy( ngidam)

 
Salam all.
benda nie semlm nak update
tp mmg tak bolh nakbuat blog.. nak uat mcm mane kan..
nasib baik lah sistem blogger dh siap dkemas kini..
soo apa lagi aktiv mblog lah kita ye..
kisah dipetang JUMAAT..

korang pernah  mamam bakso tak..
sedap oh..
lagi2di batu pahat nie..
ada 2 tmpatyg terkenallah.. kalu nak mamam bakso nie..
area BPMALL sana.. ada warung dia..
di mulakan oleh cik hubby yg mejeleskan yana .dia ckp nak pbeli bakso..
yana ckap lah yg yana nie.. nak juga..
baby dlm peyut nak mamam.. (gegurau)
hhee afte jam 12.30pm.. hubby cll suh yna beli 



air,yana ckp kenapa..
dia nak mamam gan yana rehat nie..
suka yana.. dh lama dia tak makn sama2 yana time rehat..
harapje bos..tapi kerja no1



jam dh kul1 baru cikhubby smpai..yana siapkan makanan Baksoyg dia bagi n kami mamam'
after mamam hubby balik n yana sambung kerja belah petang..

 bubye cik hubby..yana at blakang.. kilang yana yg zink warne merah tu.. dekat lah sgt gan umh mak yana
duuu jalan kaki..skang naik motr yg b yana Belikan

dgn segan dn silu take jugak ..laen clear apa g.. snap lah

2 ulasan:

Liza Razak berkata...

saya pon suka mkn bakso jugak !! btw..awak ni cute sangat !!

Yana@Nana berkata...

liza" hehe sedapkan.. kamu pun apa kurangye..

art.blog

senAraI bLog