**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 13 Disember 2010

ShOPING last MNIT

SALAM AL.. hrm.. akhiryer.. sabtu yana Keluar With suami..nak cr baru Tuk perjumpaan kelas..
dapt juga.. yana selalu beli baju di Butik GREEN.
n kalu pergi SANA mesti beli.. YANA akan beli T-shirt lah paling kuman org kata..
T-shirt dia simple but cntik.. yana pakai uat pergi krja n  pergi tmpat yg tak penting lg pun

dpt lah 3 pasang.. yg putih colour tu 2 helai baru RM25 jer..
n hitam tu rm 25 +belt rm18..
hitam tu tuk g perjumpaan tu..
yana suka plan col coz tak lah sama gn owg sgt..
yana mmg tak suka baju sama owg..
segan seh..
soo cr plan col same gan yg lain pun tak tergugat or perasan kan..
plus gan belt tuk tambah perhiasaan tak lah kaku..

tak sabar jumpa geng2 sekolh.wlupun tak ramai..



Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog