**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 5 April 2015

Hampir setahun x hapdate

Assalamualaikum...

Pepagi nie mata x leh nk lelap... Sbb minum super power coffemate... Ttba belik sana belik sini ,yana terigat pulak kt blog yana nie. Dh nak setahun x update.

So far skang yana dh duk sdri.. Alhamdulillah setelah 4thun jugak duk gn mertua... Dh sampi rezeki duk sdri kn... Alhamdulillah... Anak yana pun dh besar.. 1thun 9bln...dr lhir sampi skang bru nk cerita ank kan. Tgok berapa lama yana tglkn blog nie... In sha Allah.. Bila free yana hapdate sesikit tntg life yana sekarang k.... NOw dh 3pagi... Suami x balik.   Ha awat pgi x blik.. Next story kita habak k.

Bye good morning.  😊😊


Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog