**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 11 Januari 2012

New Product sampai

salam All... yana nak inform barang baru sampai.. padahal barang nie dh lama ujud.. Kebetulan SUsah sgt nak dpt barang nie dr my Supplier but akhirye smpai juga..

Kiss Beauty 14 Col blusher.. yana mmg berkenan sgt.. tp baru dpt beli kan... banyak sgt colour.. x saba nak make-up guna bluhser nie semua.. 1 per 1 yana akan try hehehhe..
berminat boleh like my PAGE FB yana  FD COLLECTION


Harga RM35 Termasuk Pos.. n area Batu Pahat..by Hand HANYA rm30 SAHAJA...

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog