**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Rabu, 23 November 2011

Cuti Hari kelahiran Sultan Johor

Salam semua.... semlm hari cuti bagi negeri johor.. soo dikesempatan itu yana bawak ler anak sedara b berjalan...
oleh kerana dah cuti sekolah nie.. mereka balik Bp umh Nenek mereka (mk b)  

 
destinasi pertam KAMI
di pantai Punggur
mmg selalu dengar but nie kali ke2 yana turun sini.. mmg jarang lah kalu nak kesini... Y x pasti ...
bagi mereka at Batu pahat nie ramai kot yang rajin turun sini.. lg2 yg coulpe2 tu...
But yana je x berapa berminat turun sini..walupun time couple gan b sekali pun.. Just pertama kali pergi tu bukan berendek but function scoot punya hal..kalu tak semlm adalah 1st time yana Turun..



 nie angah saat kami baru sampai...kureng ler pantai tu.. Berbau..jgn marah Warga sana..yana MMg geli bau Hanyer...
Angah take My pic... nice kan yang pemandangan di belakang tu
this ibu b yana.. @ ibu mertua ku hehehehe
Take pic at batu2nie.. cntik..kalu nak buat pic wed pun cntik...
 

destinasi ke2 kami.. hhah nak pergi tmpt yg kira kebanyakn org tau kalu nak rasa atau makan kerang yg sedap n lazat

 
At Sungai Lurus...tgok pic kerang..

mmg super sedap....sgt rasayer...pasti kalu pergi pasti nak pergi lagi...Hanya  yang tak berapa selesa sekitar kawasanyer sahaja.. walupun begitu.. tetap ramai yg datang nak rasa kerang gorengyer..mmg special habis..

habis..kering kami tibai....hehheh

 n sebelum balik take Pic jambatan nie.. salah satu tmpat foto2 tuk org kawin.. hrm 1st time dtg sini sebnaryer...

setelah puas take pic.. kami terus pulang..
seronok sgt2

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog