**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 31 Januari 2011

Saya Punya Lah

salam.. all.
hrm minggu lepas sy ada beli something..


tarra.. rasaye apa ek kalu yana suka beli..

pos Express
oh saya punya nie mak teh.. bukan mak teh yg punya lah.. EEE malu jer..



meh cye Bacekan eh..

ops.. MakTeh punya Rupayer.. hehhe MALU YER SAYA

ada apa mak teh dlm nie.. hehhee bukak lah...
Oh.. cONTEX lENS upe yer..

naz mane lh pakai.. coz mata naz dh cntik Bulat gitu..
mak teh SEPET..
huhu jgn marah mak teh..

duk jauh2 lah kita malu lah.. igt kita punya ...huhu

comel botol dia

heheh merepek aja yana nie.. nak g tau Lens yana oRder dh sampai..
nak tengok warnayer.. nanti k..

grey 3 Tone

Tiada ulasan:

art.blog

senAraI bLog