**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 17 Januari 2011

BERENDAM KAKI DI KOLAM AIR PANAS

SALAM.. ahad semlm.. yana n famly yana out ke Parit jawe
makan asam Pedas..
katayer sedap..
ok lah sedap lah juga dr tak de...
 pastu kami ke Kolam AIr PANAS..
bergambar dulu..
HARUS  UTK YANA

 PAnas tak pans sgt lah..
boleh tahan panas..
kalu dh lama baru Mendingan sikit..panasyer..
sesaja jejalan..
dh alang2 lalu kan

 dak tomel nie pun nak rendam juga..
hehehe tapi kat situ tak panas lah.. air suam jer kot

 yana n my lebiu hubby.. sambil2 rendam sambil2 take pic lah

lastly my kakak.. erin@erna..
hahha dh cm adik dh.. si kakak yer..

totaly.. happy the weekend yg baru lepas nie..
pagi makn beramai2 gan famly suami.. after tu makan beramai2 g tapi gn famly yana pulak
mmg sonok habis...


-end-

2 ulasan:

Cik Penulis berkata...

Comel je kak yana ngn hubby. hehe

Yana@Nana berkata...

tqa: tq tqa.. hehheeh

art.blog

senAraI bLog