**NoTE**

kepaDa yang Melawat AKU UCAPKAN jUtaan TErima Kasih.. pEsANAN kepada yang Masuk..Jangan sesekali MENGCOPY APA2 YANG TELAH AKU uPdatekan..Lagi2 meng+ nama blog aku kepada unsur yang leh Memalukan NAMA bAIK Aku..
nak Bace SILAkAN..tAPI JGN buat perkara Tak BAIK tentang Blog AKU KALI NI teriMA kasih.........."hanya Tuhan Yang Tahu"


Org Yg CNtik,MACHO giler dISINI

Isnin, 17 Mei 2010

bahasa MANDARIN SESI KE-3

WAH DAH lama tak masuk kan bahsa cina n tips kecntikakn yer..
yana kurang senang buat masa ni..

5 perkataan lagi yer dlm sesi ke-3 bahsa Mandarin

1)jie hun -"Khawin"

2) Hai Ze -"Bayi"

3) Kong  zu -"puteri"

4) man -''lambat'

5) lau ren- '' Org Tua''

sesi kecantikakn lambat sikit yer.. yana tak berapa senang sekarang.. banyak perkara yg nak dilakukan..

tunggu yer..

6 ulasan:

ZARA berkata...

ni ye hui jiang hua yi? kuikui

Yana@Nana berkata...

zara: heheh tak ada lah pandai ssagt.. sy pun sedang belajar n berkongsi2 dengan pembace blog sayae hehehe..

♥ Vee Violet ♥ berkata...

sharing is caring...
=)
thanks for sharing sweetie...
=)

Yana@Nana berkata...

vee: betul3 heheh

annfrendly berkata...

thanks yana...
laaa..
man= lambat..
kesianla orang yang nickname dia man..
kita panggil dia 'lambat' rupenye...

Yana@Nana berkata...

heheh ada2 je ann ni tau.. nak buat macam mane..

art.blog

senAraI bLog